Komen Terbaru

Rabu, 16 Disember 2009

Selamat Datang

Sila gunakan blog ini untuk sebarang perbincangan dan perkongsian idea.

31 ulasan:

  1. Waktu PJM En Hamzah 24/12/2009 akan dibawa ke 23/12/2009, jam 2:30 petang hingga 7:30 malam

    BalasPadam
  2. NORMAZLAN B. HJ. MD. RAJA16 Disember 2009 pada 11:38 PG

    Lawatan ke Jabatan Meteorologi Malaysia Petaling Jaya pada 21.12.2009 (Isnin).Bertolak jam 8.00 pagi dengan bas IPGM KBA. Pensyarah pengiring Tn. Hj. Mohd. Kamar b. Zainuddin (Ketua Jabatan Kajian Sosial). Sila ambil tindakan semua pelajar PGSR Kajian Sosial.Sekian terima kasih.

    BalasPadam
  3. Kawan kita Mohd. Ismail Fahamie @ Hang Lekiu cuti sakit. xxxxx mengelupas............masa BIG hari itu kat PD cuaca panas. Kesian dia. Siapa nak melawat sila konteks abang Tuah.

    BalasPadam
  4. Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Kasturi dan Hang Lekir akan ke Pulau Meranti melaksanakan tugasan Geografi - Kajian Petempatan. Mereka akan bertapa di Mior's Home Stay.Antara bekalan yang dibawa mereka ialah keris tak ada lok, tepak tak ada sireh dan alatan lain yang sulit-sulit.

    BalasPadam
  5. Sesiapa yang berminat menyaksikan konsert Abang Jebat sila layari You Tube: PGSR08 Mior.mp4. Masa tu Abang Jebat dah nak berangkat ke Tanjung Tuan untuk mengukur tapak kaki Abang Tuah sebab Abang Tuah order kasut baru dengan Abang Jebat.

    BalasPadam
  6. Selamat pulang ke kampung masing-masing. Jangan lupa datang semula pada 21.12.2009 (Isnin).Pagi kita melawat ke Jabatan Meterologi Malaysia, kemudian sambung kuliah waktu t/hari.Waktu PJ Pakai t-shirt warna jingga. Akhirnya pandu dengan cermat, ingatlah orang tersayang.....
    Salam hormat daripada Abang Tuah.

    BalasPadam
  7. Tadi saya jumpa Encik Tahir (KJ HEP). Dia tanya pasal BIG. Saya puji dan cerita yang baik saja.Dia puji kita bila berkayak dan tanya bila nak berkayak lagi kerana hari tu tak cukup masa.Jom kita berkayak lagi.

    BalasPadam
  8. Salam. sesiapa ada panduan atau rangka laporan BIG boleh masukkan dalam blog ini untuk dikongsi bersama. bukan tujuan untuk meniru tapi untuk dijadikan panduan semasa membuat laporan terutama format dan aturcara . terima kasih

    BalasPadam
  9. Jom kita pi kayak kat UM petang ni.

    BalasPadam
  10. Penyelaras PJ sila urus dgn En. Hamzah kelas pagi Selasa 8.00 - 11.00 free. Kalau masuk PJ di situ kita boleh balik awal ptg Rabu. kalau jadi sila maklum pakaian mana nak pakai kerana hari Rabu warna jingga. T.Q

    BalasPadam
  11. Kepada kekawan yang rajin catat nota tolong masukkan ke dalam blog ini. Kita kongsi ilmu dapat banyak pahala boleh masuk syurga.

    BalasPadam
  12. Hari Selasa 22 Dis waktu 8.00 am - 11.00 am. Jadi hari Rabu PJ 3 jam saja. Boleh kita bali 5.30 pm. ok

    BalasPadam
  13. Esok teman nak balik kampung. Kepada kekawan semua teman minta maaf banyak2 atas segala salah silap atau terkasar bahasa selama kita bergaul di sini. Manalah tahu kot-kot kita tak jumpa lagi....Sedih teman nak berpisah dengan kekawan selama 3 hari. Ok, minggu depan jumpa lagi.

    BalasPadam
  14. Amboi sedih konon. Padahai ayaq lioq dok kumpul meleleh tak habaq. Bawa keta elok2..Jangan lupa pembelajaran bawah pusat

    BalasPadam
  15. Hai Hang tuah 5 saudara, bila sampai ke kpg dah lupa nak buka blog. Utk makluman IPGM IPDA di Jitra baru buat BIG minggu ini. tak pergi ke laut pun cuma ke kolam renang. Bagaimana dengan laporan BIG kita. dah mula buat ke.? kalau ada email atau hantarlah format dalam blog ini.Ok. selamat bercuti bersama keluarga

    BalasPadam
  16. Kak Noorizah Darus tolong sertakan senarai nama BIG kumpulan 7 serta kelas untuk panduan membuat laporan.kalau boleh seberapa segera. T.Q.

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum rakan PGSR kajian sosial. Baru sehari balik sudah teringat kepada kelas kita. Dengar khabar kelas lain ada modul untuk subjek lain dari PSS 3103 & PSS 3104. Siapa yang dapat tolonglah kwawan-kawan kita dengan upload ke blog ini. Kalau tau tahu nak upload sila hubungi saya / Hilmi / Mazlan. Semoga Kajian sosial terus bersatu walaupun dimana kita bertugas.

    BalasPadam
  18. Wahai! sahabat PGSR PS mengapa tak tuis berita? Nampaknya bila balik kampung habis tumpah air liur lupa pada tugasan yang nak kena hantar. Abang Tuah, Jebat,Lekir dan Lekiu tengah buat apa tu. Jangan lupa hantar berita tentang assiegmen.Ok jumpa lagi lain kali.

    BalasPadam
  19. Kepada kawan-kawan yang dah mula buat assiegmen Azizi bolehlah berkongsi makumat disini. Bila balik kerumah dah tak ada idea nak buat kerja.Dah la saya seorang diutara nak tanya siapa kalau bukan kawan di blog ini. Harap sama-sama kita berkongsi idea untuk sekeping ijazah. Harap sesiapa yang baca tolong komen

    BalasPadam
  20. jgnlah tuanhamba risau sangat pasal assignment tu wahai kasturi. rilekla. last-last nanti siap juga. Dapat A lagi. Rasanye semua orang tak start lagi buat assignment. Dok kisah ngan rumah dan keluarga. Sabo je le ye.

    BalasPadam
  21. Wahai Hang2 semua bila kita nak start buat kajian petempatan ni. Cuba set satu tarikh. Terutama Jebat sebab dia yang jadi bahan kajian hahahaha

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum, salam sejahtera & salam satu Malaysia. Esok sekolah mula dibuka. Jangan terlewat bangun. Sebelum tidur malam ini pasang niat dulu,"Sahaja aku pergi sekolah esok hari hendak mengajar murid aku segala yang baik-baik kerana Allah Ta'ala".Insya'allah dapat ganjaran yang baik di dunia & akhirat. Okey selamat mendidik anak bangsa kepada semua kawan-kawan.

    BalasPadam
  23. Wahai sahabatPGSRPS, dah lama tak dengar khabar, macammana pengalaman sekolah 2010. saya pasti semua banyak kerja hingga tak sempat nak mencoret diblog kita.5 hang apa cerita. senyap aja. Tuah dan Jebat sibut berkaunseling atau kena kaunseling. kasturi dan Lekir sibuk dengan data. Lekir pula apa cerita. Hai 4 hang. Jadika nak betapa di Air Tawar nak buat kajian geografi. Tetapkan tarikh senang nak merancang.

    BalasPadam
  24. Air Tawar tu kat mana. Satu habuk apa pun tak start buat lagi. Keja pun da tunggang tebalik, bnyak sangat benda nak di buat. Apapun enjoy...

    BalasPadam
  25. Wahai saudara ku hang-hang semua,usahlah gundah gulana sangat dengan assigment tu. Raya Cina ni tak dapat pi Negara Cina jumpa Hang Li Po kita pi jumpa saudara Chin Peng kat Air Tawar ok tak?
    Kalau ok setkan satu tarikh, boleh aku belanja makan kari kepala ikan yu kat Kg Pasir Bedengung berhampiran pantai Teluk Batak...Hai Lekir dengaq kasut hang tinggal kat surau IBPA, tu la hang.. orang solat hang tidoq...kasturi yang habaq...

    BalasPadam
  26. Apa khabar rakan pgsr semua. kirim-kirimlah berita terkini....

    BalasPadam
  27. Hai sahabat hang. jangan duk melatah lagi. bulan Jan dan nak habis. satu kerja pun tak mula lagi.cuti tahun baru cina aku nak bawa keluarga pi makan angin. Dah tak larat asyik belajar dan kerja saja. maka sampai masa nak hanimun pula. ok.hang buat dulu nanti aku sambung. ok.

    BalasPadam
  28. Hai Sanusi @ Kasturi, kami semua dah siap, hang ja tak siap, Lekir yang habaq kat aku tadi, itu la hang, orang mengaji hang mengorat...

    BalasPadam
  29. Hai Tuah. Teman tengok blok mike hebat betoi.Jangan lupa assigment dan jangan lupe jalan ke ibba dan ke homestay udah le...Jebat.

    BalasPadam
  30. Hai Lekir. Apa cerita hang. Betapa kat mana, tak dapat dihubungi...Jebat

    BalasPadam